...

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky



  1. Základné
    ustanovenia


  1. Tieto
    všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako „
    VOP“)
    upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami zmluvy, kedy na jednej
    strane je podnikateľ Mgr. Eva Fabianová, s miestom
    podnikania Beethovenova 449/3, 949 11 Nitra, IČO: 54408423,
    zapísaná na Okresnom úrade Nitra, č. živ. reg. 430-62401 ako
    dodávateľ (ďalej len „
    Dodávateľ“)
    a na strane druhej je objednávateľ, ktorý môže byť aj
    Spotrebiteľom (ďalej len „
    Objednávateľ“).
    Ďalšie informácie o Dodávateľovi sú uvedené na webovej
    stránke www.evafabianova.sk.


Kontaktné
údaje na Dodávateľa
:


Telefón:
00421
903 255 760


e-mail:
eva
@evafabianova.sk



Poštová
adresa:


Mgr. Eva
Fabianová

Beethovenova
449/3

949 11
Nitra

Číslo
účtu pre bezhotovostné platby:


IBAN: SK3211000000002942122545

SWIFT:
TATRSKBX


    1. Objednávateľom
      sa
      pre účely týchto všeobecných obchodných podmienok rozumie
      Spotrebiteľ alebo Podnikateľ, ktorý podľa týchto VOP uzavrel
      Zmluvu s Dodávateľom.

    2. Podnikateľom sa
      rozumie:

      1. osoba
        zapísaná v obchodnom registri,

      2. osoba,
        ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,

      3. osoba,
        ktorá podniká na základe iného než živnostenského
        oprávnenia podľa osobitných predpisov,

      4. fyzická
        osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná
        do evidencie podľa osobitného predpisu.

    3. Podnikateľom sa
      taktiež pre účely VOP rozumie osoba, ktorá koná v súlade s
      predchádzajúcou vetou v rámci svojej podnikateľskej činnosti.
      Ak uvedie Objednávateľ v objednávke svoje identifikačné číslo
      osoby (IČO) tak berie na vedomie, že pre neho platia pravidlá
      uvedené vo VOP pre Podnikateľov.

    4. Portálom sa
      pre účely týchto VOP rozumie rezervačný systém Calendly.com.

    5. Spotrebiteľom
      je
      fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Spotrebiteľskej
      zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo
      inej podnikateľskej činnosti.

    6. Webstránkou
      sa
      pre účely týchto VOP rozumie webová stránka Dodávateľa
      www.evafabianova.sk.

    7. Zmluvou sa
      pre účely týchto VOP rozumie zmluva o poskytnutí služby
      na dodanie služby a/alebo kúpna zmluva na dodanie tovaru (podľa
      toho či si Objednávateľ objednal od Dodávateľa poskytovanú
      službu a/alebo poskytovaný tovar), uzavretá medzi Dodávateľom
      a Objednávateľom podľa podmienok týchto VOP, pričom
      predmetom Zmluvy je najmä na jednej strane záväzok Dodávateľa
      dodať Objednávateľovi objednanú službu a/alebo tovar a na
      strane druhej záväzok Objednávateľa uhradiť Dodávateľovi
      odplatu za dodanie služby a/alebo tovaru.

    8. Objednávateľ
      si je vedomý, že mu objednaním tovaru alebo služby, ktoré sú
      v obchodnej ponuke Dodávateľa, nevznikajú žiadne práva na
      používanie registrovaných značiek, obchodných názvov,
      firemných log, či patentov Dodávateľa alebo ďalších firiem.

    9. VOP sú
      neoddeliteľnou súčasťou každej Zmluvy. V prípade, že
      Dodávateľ a Objednávateľ uzatvoria písomnú Zmluvu, v ktorej
      si dohodnú podmienky odlišné od týchto VOP, budú ustanovenia
      Zmluvy uprednostnené pred týmito VOP v tej časti podmienok,
      ktoré sú v Zmluve upravené odlišne.



  1. Podmienky
    uzavretia Zmluvy a dodanie služieb a tovarov


Uzavretie
Zmluvy


    1. Návrhom
      na uzavretie Zmluvy sa rozumie odoslaná objednávka tovaru a/alebo
      služby Objednávateľom, a to prostredníctvom Webstránky,
      Portálu, emailom, elektronickou správou, inou elektronickou
      komunikáciou a/alebo osobne s Dodávateľom.

    2. V
      prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke
      nemôže Dodávateľ splniť, zašle Objednávateľovi na jeho
      emailovú adresu alebo iným dostupným spôsobom pozmenenú
      ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh Zmluvy a
      Zmluva je v tomto prípade uzavretá akýmkoľvek písomným
      potvrdením o prijatí celej takejto ponuky bez výhrad
      Objednávateľom.

    3. Zmluva
      je uzatvorená momentom akceptácie objednávky Objednávateľa zo
      strany Dodávateľa alebo akceptácie návrhu na uzavretie Zmluvy
      zo strany Objednávateľa, ak návrh zasielal/pripravil Dodávateľ,
      pričom Dodávateľ na základe uzatvorenej Zmluvy vystaví
      Objednávateľovi faktúru pre účely uhradenia príslušnej ceny
      za objednanú službu a/alebo tovar. Uzatvorenú Zmluvu možno
      meniť alebo rušiť len na základe dohody oboch strán alebo na
      základe zákonných dôvodov.

    4. V
      prípade, že došlo ku zjavnej chybe na strane Dodávateľa pri
      uvedení ceny za službu a/alebo tovar na Webstránke, v inej
      ponuke Dodávateľa alebo v priebehu objednávania služby a/alebo
      tovaru, nie je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi
      príslušnú službu a/alebo tovar za túto zjavne nesprávnu cenu
      ani v prípade, že Objednávateľovi bola zaslaná akceptácia
      objednávky podľa týchto VOP. Dodávateľ informuje Objednávateľa
      o chybe a zašle Objednávateľovi na jeho emailovú adresu alebo
      iným dostupným spôsobom pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa
      považuje za nový návrh Zmluvy a Zmluva je v takom prípade
      uzavretá písomným potvrdením o prijatí Objednávateľom.

    5. Náklady
      vzniknuté Objednávateľovi pri použití komunikačných
      prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením Zmluvy
      (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne
      hovory, náklady súvisiace s komunikáciou), si hradí
      Objednávateľ sám.

    6. Za
      správnosť údajov poskytnutých Objednávateľom pri
      vyplnení/zaslaní objednávky služby a/alebo tovaru a/alebo
      údajov poskytnutých pre účely uzavretia Zmluvy, zodpovedá
      výlučne Objednávateľ. Údaje uvedené/poskytnuté v rámci
      objednávky sú Dodávateľom považované za správne. VOP sú
      k dispozícii na Webstránke a Dodávateľovi sa
      odporúča, aby si tieto VOP celé riadne prečítal.

    7. Uzavretá
      Zmluva je Dodávateľom archivovaná po dobu podľa príslušných
      právnych predpisov, za účelom jej úspešného naplnenia, a nie
      je prístupná tretím nezúčastneným stranám.

    8. V
      prípade prebiehajúcich akcií sa poskytovanie služieb a/alebo
      predaj tovaru prostredníctvom Webstránky spravuje okrem týchto
      VOP aj záväznými podmienkami príslušnej akcie. V prípade, že
      Objednávateľ objedná službu a/alebo tovar v rozpore s
      podmienkami príslušnej akcie, je Dodávateľ oprávnený
      objednávku Objednávateľa stornovať, resp. odmietnuť.
      O stornovaní/odmietnutí objednávky bude Objednávateľ
      informovaný prostredníctvom ním zadaného e-mailu alebo
      iným dostupným spôsobom a v prípade úhrady ceny alebo jej
      časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do
      štrnástich (14) kalendárnych dní na ním určený účet,
      pokiaľ sa Objednávateľ s Dodávateľom nedohodne inak.

    9. Objednávateľ
      nie je oprávnený sprístupňovať tretím osobám akékoľvek
      informácie, ku ktorým získal prístup prijatím služby a/alebo
      tovaru od Dodávateľa, ani s týmito informáciami nakladať
      akýmkoľvek spôsobom za účelom dosiahnutia majetkového
      prospechu pre seba a/alebo pre tretie osoby


Dodanie
služby (ak je predmetom Zmluvy dodanie služby)


    1. Ak je
      predmetom Zmluvy dodanie služby Objednávateľovi, Dodávateľ je
      po uhradení ceny za službu povinný poskytnúť dohodnuté služby
      – uskutočniť osobné stretnutie, alebo poskytnúť stretnutie
      pomocou elektronickej komunikácie s Objednávateľom v dohodnutom
      dátume v objednávke, alebo v inom dátume na základe dohody s
      Objednávateľom.

    2. Za
      miesto plnenia služby sa považuje miesto, do ktorého je služba
      dodávaná.

    3. Dodávateľ
      si vyhradzuje právo na organizačne podmienené zmeny v programe
      školení, kurzov a stretnutí. K takýmto zmenám patrí napríklad
      aj realizácia poskytovanej aktivity, ktorá závisí od
      minimálneho počtu účastníkov.

    4. Objednávateľ
      berie plne na vedomie a súhlasí s tým, že ak je
      predmetom Zmluvy poskytovanie služieb, služba nie je formou
      terapie a Dodávateľ nemá kvalifikáciu na poskytovanie
      odborného právneho, finančného a/alebo iného poradenstva
      a nejde ani o poskytovanie zdravotnej starostlivosti.
      Objednávateľ preberá plnú zodpovednosť za všetky kroky a
      úkony, ktoré podnikne na základe služieb poskytnutých zo
      strany Dodávateľa, pričom Dodávateľ nie je v akomkoľvek
      rozsahu zodpovedný za akýkoľvek krok, ktorý bol alebo nebol
      podniknutý na základe komunikácie s Dodávateľom.

    5. Objednávateľ
      berie plne na vedomie a súhlasí s tým, že s ohľadom
      na charakter služby poskytovanej Dodávateľom, Objednávateľ
      plne zodpovedá za svoj rast a proces učenia sa a že
      počas poskytovania služieb zo strany Dodávateľa môže byť
      Objednávateľ konfrontovaný s názormi a myšlienkami
      vyvolávajúcimi u Objednávateľa rôzne pozitívne, ako aj
      negatívne emócie. Dodávateľ neposkytuje Objednávateľovi
      akékoľvek garancie a/alebo záruky, že metódy, myšlienky
      a/alebo názory Dodávateľa vyjadrené počas poskytovania služieb
      budú garantovať akýkoľvek výsledok v rôznych situáciách
      a/alebo garantovať cieľ vybraný Objednávateľom.


Dodanie
tovaru (ak je predmetom Zmluvy dodanie tovaru)


    1. Ak je
      predmetom Zmluvy dodanie tovaru, Dodávateľ sa zaväzuje, že
      Objednávateľ odovzdá tovar, ktorý je predmetom kúpy, a umožní
      mu nadobudnúť vlastnícke právo k tomuto tovaru a
      Objednávateľ sa zaväzuje, že tovar prevezme a riadne
      zaplatí Dodávateľovi (kúpnu) cenu.

    2. Dodávateľ
      si týmto vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru až do
      úplného zaplatenia ceny Objednávateľom, a preto sa Objednávateľ
      stane vlastníkom až po riadnom a úplnom zaplatení ceny.

    3. Dodávateľ
      Objednávateľovi odovzdá tovar a doklady, ktoré sa k tovaru
      vzťahujú a umožní Objednávateľovi nadobudnúť vlastníckeho
      právo k tovaru v súlade so Zmluvou a týmito VOP.

    4. Povinnosť
      Dodávateľa odovzdať tovar Objednávateľovi je splnená, ak
      Dodávateľ umožní Objednávateľovi nakladať s tovarom v mieste
      plnenia a včas mu to oznámi.

    5. Ak má
      Dodávateľ tovar odoslať, odovzdá tovar Objednávateľovi –
      Podnikateľovi odovzdaním prvému dopravcovi k preprave pre
      Objednávateľa.

    6. Ak má
      Dodávateľ odovzdať tovar Objednávateľovi – Spotrebiteľovi,
      tovar sa považuje za odovzdaný až v momente, kedy mu tovar
      odovzdá dopravca.

    7. Dodávateľ
      odovzdá Objednávateľovi tovar v dohodnutom množstve, akosti a
      prevedení.

    8. Ak nie
      je dohodnuté, ako ma byť tovar zabalený, Dodávateľ tovar
      zabalí zvyčajným spôsobom. Ak nie je možné tovar zabaliť
      zvyčajným spôsobom, potom Dodávateľ zabalí tovar spôsobom
      potrebným pre uchovanie vlastností tovaru a jej ochranu. Rovnakým
      spôsobom zabalí Dodávateľ tovar na prepravu.

    9. Dodávateľ
      má právo stornovať/odmietnuť objednávku, ak z dôvodu
      vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať
      tovar Objednávateľovi v lehote určenej týmito VOP alebo
      dohodnutej v Zmluve, prípadne nie je schopný dodať tovar v
      dohodnutej cene, ktorá je uvedená na Webstránke a/alebo bola
      s Objednávateľom dohodnutá, pokiaľ sa s Objednávateľom
      nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude
      Objednávateľ informovaný telefonicky alebo e-mailom a
      v prípade úhrady ceny alebo jej časti budú Objednávateľovi
      finančné prostriedky vrátené bez zbytočného odkladu, avšak
      najneskôr v lehote do štrnástich (14) kalendárnych dní na ním
      určený účet, pokiaľ sa s Dodávateľom nedohodne inak.



  1. Cena
    služieb a tovarov


    1. Všetky
      ceny sú zmluvné. Ceny sú konečné, a teda vrátane DPH,
      prípadne všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí
      Objednávateľ pre dodanie služieb a/alebo tovaru zaplatiť.
      Dodávateľ nie je platiteľom DPH. To sa netýka prípadných
      poplatkov za dopravné a pod. Úhrada ceny pred dodaním služby
      a/alebo tovaru nie je zálohou.

    2. Cena
      za všetky služby a tovary je splatná do siedmich (7)
      kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy, najneskôr však do doby
      dodania služby a/alebo tovaru, resp. do doby bezprostredne pred
      začatím poskytovania služby.

    3. Pôvodná
      cena znamená cenu služieb a/alebo tovaru, za ktorú predmetnú
      službu a/alebo tovar Dodávateľ ponúkal bez zohľadnenia
      celkových možných bonusov, marketingových kampaní na podporu
      predaja a iných zľavových akcií uvedených na Webstránke
      a/alebo na inom mieste.

    4. Objednávateľ
      je povinný zaplatiť Dodávateľovi cenu dohodnutú v Zmluve alebo
      podľa cenníka Dodávateľa platného v čase uzatvorenia Zmluvy
      a ak je predmetom Zmluvy dodanie tovaru, vrátane nákladov na
      doručenie tovaru. Pokiaľ Dodávateľ neurčí inak, Objednávateľ
      je povinný Dodávateľovi uhradiť cenu bezhotovostným prevodom
      na účet Dodávateľa, uvedený v záhlaví týchto VOP,
      resp. na účet uvedený v príslušnej faktúre vystavenej
      Dodávateľom.

    5. Objednávateľ
      výslovne súhlasí s tým, že mu Dodávateľ účtovný doklad v
      zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve doručí na
      jeho elektronickú adresu.

    6. V
      prípade, ak Objednávateľ zaplatí Dodávateľovi cenu
      bezhotovostným prevodom, online platbou kreditnou kartou alebo
      debetnou kartou, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá
      cena pripísaná na účet Dodávateľa.

    7. V prípade,
      ak je predmetom Zmluvy dodanie služby, Objednávateľ je povinný
      zaplatiť Dodávateľovi cenu za dohodnuté služby v lehote podľa
      Zmluvy, najneskôr však v deň bezprostredne predchádzajúci
      pred začatím poskytovania služby podľa Zmluvy Dodávateľom,
      inak v prípade nezaplatenia ceny za služby v celej
      výške si Dodávateľ vyhradzuje právo služby Objednávateľovi
      neposkytnúť až do momentu zaplatenia ceny v celej výške.

    8. V prípade,
      ak je predmetom Zmluvy dodanie tovaru, Objednávateľ je povinný
      zaplatiť Dodávateľovi cenu za dohodnutý tovar v lehote podľa
      Zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.

    9. V
      prípade, ak Objednávateľ riadne a včas zaplatí Dodávateľovi
      cenu za služby a/alebo tovar dohodnutú v Zmluve, je Objednávateľ
      oprávnený odstúpiť od Zmluvy a požadovať vrátenie ceny len v
      súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej Republiky.

    10. V
      prípade, že cena za vrátený alebo reklamovaný tovar, prípadne
      za tovar, pri ktorom došlo k odstúpeniu od Zmluvy bude zaplatená
      Objednávateľom formou darčekových poukazov/voucherov, prípadne
      ich kombináciou s peňažným plnením, Dodávateľ je oprávnený
      vrátiť cenu Objednávateľovi rovnakou formou, ako bola uhradená
      Objednávateľom. Ak by vrátenie darčekových poukazov/voucherov
      z objektívnych dôvodov nebolo možné, Dodávateľ poskytne
      Objednávateľovi peňažnú náhradu.



  1. Odstúpenie
    od zmluvy Dodávateľom


    1. Dodávateľ
      je oprávnený od Zmluvy na dodanie služby odstúpiť, ak sa
      Objednávateľ omešká s uhradením ceny za príslušné
      služby a/alebo tovar viac ako päť (5) kalendárnych dní.

    2. Dodávateľ
      je oprávnený odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob
      tovaru, nedostupnosti tovaru, alebo ak subdodávateľ tovaru
      dohodnutého v Zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné
      zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností
      Dodávateľa vyplývajúcich zo Zmluvy alebo z dôvodov vyššej
      moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré
      možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať
      tovar Objednávateľovi v lehote určenej týmito VOP alebo v cene,
      ktorá bola uvedená na Webstránke a/alebo na inom mieste.
      Dodávateľ je povinný o tejto skutočnosti bez zbytočného
      odkladu informovať Objednávateľa a vrátiť mu už zaplatenú
      cenu, resp. časť ceny za tovar dohodnutý v Zmluve bez zbytočného
      odkladu, najneskôr však v lehote do štrnástich (14)
      kalendárnych dní od oznámenia o odstúpení od Zmluvy, a to
      prevodom na účet určený Objednávateľom, pokiaľ sa Dodávateľ
      s Objednávateľom nedohodne inak.

    3. Dodávateľ
      je oprávnený odstúpiť od Zmluvy aj v prípade, ak Objednávateľ
      neprevzal tovar do piatich (5) pracovných dní odo dňa, kedy bol
      Objednávateľ povinný tento tovar prevziať.

    4. Dodávateľ
      je oprávnený odstúpiť od Zmluvy takisto v prípade zjavnej
      chyby v cene tovaru, ako aj v prípade iných zjavných chýb v
      písaní, zjavných chýb v popise tovaru, obrázku a podobne.
      V prípade takejto situácie bude Dodávateľ okamžite kontaktovať
      Objednávateľa za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade,
      že Objednávateľ zaplatil už časť ceny alebo celú sumu ceny,
      bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, a to
      bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štrnástich (14)
      kalendárnych dní.






  1. Odstúpenie
    od zmluvy Objednávateľom, ktorým je Spotrebiteľ


    1. V
      zmysle ustanovenia § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. Zákon o ochrane
      Spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na
      základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
      prevádzkových priestorov Dodávateľa, má Objednávateľ právo
      od takto uzavretej Zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do
      štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa uzavretia Zmluvy (ak
      predmetom Zmluvy je dodanie služby) a do štrnástich (14)
      kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru (ak predmetom Zmluvy
      je dodanie tovaru), pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej
      lehote odoslaný list o odstúpení od zmluvy Dodávateľovi.

    2. Dodávateľ
      týmto vyslovene poučuje Objednávateľa – Spotrebiteľa, že v
      prípade poskytnutia elektronického obsahu inak ako na hmotnom
      nosiči (t.j. videá, texty a pod.), udelením súhlasu
      Spotrebiteľa so začatím poskytovania tohto elektronického
      obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy podľa tohto
      článku, stráca Spotrebiteľ akékoľvek právo na odstúpenie od
      uzatvorenej Zmluvy, a to aj bez požiadavky úplného poskytnutia
      tohto elektronického obsahu. Pre úplnosť Dodávateľ opätovne
      poučuje Objednávateľa – Spotrebiteľa, že tiež v prípade
      poskytnutia služby (t.j. osobné konzultácie a pod.), ak sa jej
      poskytovanie začalo so súhlasom Spotrebiteľa pred uplynutím
      lehoty na odstúpenie od Zmluvy podľa tohto článku, Spotrebiteľ
      stráca akýkoľvek nárok na odstúpenie od Zmluvy po poskytnutí
      tejto služby.

    3. Objednávateľ
      môže u Dodávateľa uplatniť právo na odstúpenie od Zmluvy v
      listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči
      alebo prostredníctvom formulára na odstúpenie od Zmluvy
      zaslaného na poštovú adresu Dodávateľa. Formulár na
      odstúpenie od Zmluvy je možné stiahnuť na stránke
      Dodávateľa.


    1. Adresa
      pre zaslanie odstúpenia od Zmluvy je:


Mgr. Eva
Fabianová

Beethovenova
449/3

949 11
Nitra


    1. Odstúpenie
      od Zmluvy prostredníctvom formulára na odstúpenie od Zmluvy
      podľa prechádzajúceho bodu týchto VOP musí obsahovať údaje v
      ňom požadované, a to najmä presnú špecifikáciu
      službe/tovaru, dátum objednania, meno a priezvisko Spotrebiteľa,
      adresa Spotrebiteľa, podpis Spotrebiteľa, spôsob akým má
      Dodávateľ vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu
      a/alebo poštovú adresu, dátum. V prípade dodaného tovaru
      je Objednávateľ spolu s odstúpením od Zmluvy povinný
      doručiť Dodávateľovi tovar spolu s príslušenstvom vrátane
      dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení a
      pod. a podľa možnosti v originálnom obale, a to zaslaním na
      adresu uvedenú v predchádzajúcom bode.

    2. Pokiaľ
      ide o spotrebný tovar (napr. kozmetika, aromatické prípravky a
      pod.), potom je možné od Zmluvy odstúpiť, iba pokiaľ
      Objednávateľ vráti tovar nepoškodený a nepoužitý v
      neporušenom originálnom balení.

    3. Objednávateľ
      – Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od Zmluvy, predmetom ktorej je
      predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné
      vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov,
      a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

    4. Ak Objednávateľ odstúpi
      od Zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva
      súvisiaca so Zmluvou, od ktorej Objednávateľ odstúpil.

    5. Objednávateľ
      môže odstúpiť od Zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na
      odstúpenie od Zmluvy. Lehota na odstúpenie od Zmluvy je
      zachovaná, ak Objednávateľ zašle oznámenie o uplatnení práva
      na odstúpenie od Zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na
      odstúpenie od Zmluvy.

    6. Zaplatená
      cena za služby, resp. za vrátený tovar, budú Objednávateľovi
      vrátené najneskôr do štrnástich (14) kalendárnych dní.

    7. Ak
      Spotrebiteľ odstúpi od Zmluvy o dodaní služby (napr. osobné
      konzultácie) a pred začatím poskytovania Spotrebiteľ udelil
      výslovný súhlas so začatím poskytovania služby pred uplynutím
      lehoty na odstúpenie od Zmluvy, Spotrebiteľ je povinný uhradiť
      Dodávateľovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa
      doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy. Po dodaní
      jednorazových konzultácií alebo balíčkov konzultácií nie je
      možná ich následná reklamácia. Pri balíčkoch je možné
      vrátiť rozdiel ceny za nevyčerpané konzultácie, ak
      Objednávateľ o to požiada Dodávateľa emailom na email uvedený
      v záhlaví týchto VOP, najneskôr však pätnásť (15)
      kalendárnych dní pred prepadnutím termínu čerpania ich
      využitia (pri balíku konzultácii do šesť (6) mesiacov od
      zakúpenia služby). V tom prípade sa rozdiel ceny počíta ako
      cena balíku mínus aktuálna cena jednorazovej konzultácie x
      (násobok) počet vyčerpaných konzultácií. Dodávateľ vráti
      Objednávateľovi rozdiel ceny do pätnástich (15) kalendárnych
      dní od zaslania žiadosti.

    8. V
      prípade, že Objednávateľ odstúpi od Zmluvy v zmysle týchto
      VOP a vráti Dodávateľovi tovar, ktorý je použitý a je
      poškodený alebo neúplný alebo hodnota predmetného tovaru je
      znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je
      nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a
      funkčnosti tovaru, má Dodávateľ voči Objednávateľovi nárok
      na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia
      tovaru do pôvodného stavu, resp. Dodávateľ má právo požadovať
      od Objednávateľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru.

    9. Objednávateľ
      je povinný najneskôr do štrnástich (14) kalendárnych dní odo
      dňa odstúpenia od Zmluvy zaslať späť alebo odovzdať
      Dodávateľovi tovar. Ak je to v možnostiach Objednávateľa,
      zašle Objednávateľ spolu s príslušenstvom vrátane
      dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení a
      pod. a podľa možnosti v originálnom obale.

    10. Objednávateľ
      berie na vedomie, že ak odstúpi od Zmluvy, bude znášať náklady
      na vrátenie tovaru Dodávateľovi a ak odstúpi od Zmluvy
      uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý
      vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom
      pošty.

    11. Objednávateľ
      berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované
      dary, je darovacia zmluva medzi Dodávateľom a Objednávateľom
      uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva odstúpiť
      od Zmluvy v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní,
      darovacia zmluva takisto zaniká ku dňu zániku odstúpenia od
      Zmluvy a Objednávateľ je povinný spolu s vráteným tovarom
      vrátiť aj s ním súvisiace poskytnuté dary vrátane všetkého,
      o čo sa obohatil. V prípade, že tieto dary nebudú vrátené
      späť, budú tieto hodnoty chápané ako bezdôvodné obohatenie
      na strane Objednávateľa. Ak nie je vydanie predmetu bezdôvodného
      obohatenia možné, má Dodávateľ právo na peňažnú náhradu
      vo výške obvyklej ceny daru. V prípade odstúpenia od darovacej
      zmluvy nezaniká Zmluva a Zmluvy sú z tohto hľadiska posudzované
      samostatne.

    12. Objednávateľ
      berie na vedomie skutočnosť, že ak sú spoločne s tovarom
      poskytované dary, nie je možné uplatniť právo z vád
      tovaru do dvadsiatichštyroch (24) mesiacov k týmto darom.
      Spotrebiteľ smie u týchto darov uplatniť práva z vád
      tovaru iba do štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa
      prevzatia tovaru.



  1. Odstúpenie
    od zmluvy Objednávateľom, ktorým je Podnikateľ


    1. Objednávateľ –
      Podnikateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy zo zákonných
      dôvodov, ako aj z dôvodu ak je Dodávateľ v omeškaní
      s dodaním služby a/alebo tovaru viac ako pätnásť (15)
      pracovných dní.

    2. Pre vylúčenie akýchkoľvek
      pochybností sa má za to, že omeškanie Dodávateľa s dodaním
      tovaru nie je podstatným porušením zmluvnej povinnosti.

    3. Pri odstúpení od Zmluvy je
      Objednávateľ povinný vrátiť tovar v stave, v akom mu
      bol doručený, a to v originálnom obale so všetkou
      dokumentáciou.

    4. Objednávateľ nie je
      oprávnený odstúpiť od Zmluvy v prípade, že tovar bol
      akýmkoľvek spôsobom použitý.



  1. Platobné
    podmienky


    1. Dodávateľ
      akceptuje nasledovné platobné podmienky:

      1. platba
        vopred bankovým prevodom,

      2. na
        dobierku pri doručení tovaru (hotovosť preberá od
        Objednávateľa prepravca),

      3. online
        platba kreditnou alebo debetnou kartou.

    2. Tovar
      zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom Dodávateľa,
      avšak nebezpečenstvo škody na tovare prechádza prevzatím
      tovaru Objednávateľa.

    3. Dodávateľ
      si vyhradzuje právo ponúknuť Objednávateľovi len vybrané
      spôsoby platby podľa vlastného uváženia.

    4. Fakturačné
      údaje Objednávateľa nie je možné meniť spätne po uzavretí
      Zmluvy.



  1. Dodacie
    podmienky v prípade dodávania tovaru


Spôsoby
dodania


    1. Dodávateľ
      zaisťuje, či sprostredkováva spôsob dodania prostredníctvom
      kuriéra.

    2. Jednotlivé
      spôsoby dopravy sú ponúknuté podľa aktuálnej dostupnosti
      jednotlivých služieb a s ohľadom na kapacitu a dopravné
      možnosti. V prípade zásahu vyššej moci či výpadku
      informačného systému Dodávateľ nenesie zodpovednosť za
      oneskorené dodanie tovaru.

    3. Tovar
      je predávaný podľa vystavených vzorov a katalógov
      Dodávateľa umiestnených na Webstránke a/alebo na inom mieste.

    4. Objednávateľ
      je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v
      potvrdení objednávky Objednávateľa Dodávateľom a/alebo v
      Zmluve. V prípade, ak Objednávateľ bez predchádzajúceho
      písomného odstúpenia od Zmluvy, tovar neprevezme do piatich (5)
      pracovných dní po uplynutí lehoty uvedenej v Zmluve na
      prevzatie, vzniká Dodávateľovi nárok na uplatnenie náhrady za
      vzniknutú škodu vo výške skutočných nákladov na pokus o
      neúspešné doručenie objednávky. Po uplynutí piatich (5)
      pracovných dní odo dňa, kedy bol Objednávateľ povinný tovar
      prevziať, je Dodávateľ oprávnený odstúpiť od Zmluvy a predať
      tovar tretej osobe.

    5. Dodávateľ
      je oprávnený vyzvať Objednávateľa na prevzatie tovaru pred
      uplynutím lehoty dohodnutej v Zmluve.

    6. Miestom
      dodania tovaru je miesto uvedené v potvrdení objednávky
      Dodávateľom, pokiaľ nebolo v Zmluve dohodnuté inak.

    7. V
      prípade, ak Dodávateľ dopraví tovar Objednávateľovi na miesto
      určené v Zmluve Objednávateľom, Objednávateľ je povinný
      prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala ním
      splnomocnená osoba. Tretia osoba splnomocnená na prevzatie tovaru
      uvedeného v Zmluve je povinná predložiť Dodávateľovi originál
      alebo kópiu Zmluvy a/alebo doklad o zaplatení tovaru a písomné
      splnomocnenie. Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu
      neprítomnosti Objednávateľa na mieste určenom v Zmluve, všetky
      náklady s tým vzniknuté hradí Objednávateľ, a to najmä
      opakované dodanie tovaru na miesto určenia v Zmluve.

    8. Dodávateľ
      sa zaväzuje dodať tovar najneskôr do tridsiatich (30)
      kalendárnych dní odo dňa uzavretia Zmluvy medzi Dodávateľom a
      Objednávateľom.


Ostatné
podmienky


    1. V
      prípade vyzdvihnutia objednávky, ktorá bola uhradená vopred
      prostredníctvom bankového prevodu, môže Dodávateľ požadovať
      predloženie identifikačného preukazu (OP alebo cestovný pas), a
      to za účelom predchádzania vzniku škôd a zamedzeniu
      legalizácie výnosov pochádzajúcich z trestnej činnosti. Ak je
      Objednávateľom právnická osoba, výdaj tovaru alebo preplatenie
      dobropisu budú umožnené iba štatutárnemu orgánu danej
      právnickej osoby, prípadne osobe, ktorá bude touto osobou
      splnomocnená na prevzatie tovaru. Bez predloženia niektorého z
      týchto dokladov môže Dodávateľ odmietnuť tovar vydať.

    2. Objednávateľ
      je povinný si bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s
      dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s
      firemným logom, poškodenie krabice) podľa priloženého
      prepravného listu. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť
      prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode so Zmluvou tým, že
      zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto
      poškodenú zásielku Objednávateľ od prepravcu prevezme, je
      nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole
      prepravcu.

    3. Neúplnú
      alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť
      Dodávateľovi, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez
      zbytočného odkladu zaslať e-mailom alebo poštou Dodávateľovi.
      Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia
      zásielky môže mať za následok nemožnosť domáhať sa
      reklamácie daného tovaru.


Súťaže
a lehoty k vyzdvihnutiu výhry


    1. V
      prípade, že Dodávateľ usporiada výhernú akciu
      a Objednávateľ/výherca vyhrá v súťaži usporiadanej
      Dodávateľom, je tento výherca povinný vyzdvihnúť si výhru do
      tridsiatich (30) kalendárnych dní odo dňa, kedy boli Dodávateľom
      vyhlásené výsledky takejto súťaže. Nárok výhercu na výhru
      zaniká uplynutím predmetnej lehoty, kedy výhra prepadne v
      prospech Dodávateľa.



  1. Záručné
    podmienky, reklamačný poriadok a zodpovednosť za vady


    1. Práva
      a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z vadného plnenia sa
      riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi
      (najmä ustanoveniami § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb.
      Občiansky zákonník).

    2. Plnenie
      podľa Zmluvy je vadné, ak nie je plnené bez vád s vlastnosťami
      vymienenými alebo obvyklými podľa účelu poskytnutej služby
      alebo tovaru v zmysle Zmluvy.

    3. V
      prípade vadného plnenia má Objednávateľ najmä tieto práva:

  1. ak ide
    o vadu, ktorú je možné odstrániť, Objednávateľ má právo aby
    bola bezplatne, včas a riadne odstránená, tzn. aby bola opravená
    alebo aby bola služba alebo tovar doplnený o to, čo mu chýba,

  2. ak ide
    o vadu, ktorú nemožno odstrániť, Objednávateľ môže buď od
    Zmluvy odstúpiť, alebo sa môže domáhať primeranej zľavy z
    ceny.

    1. Objednávateľ
      je oprávnený uplatniť reklamáciu na službu alebo tovar
      bezodkladne potom, ako sa o vade služby alebo tovaru dozvedel,
      zaslaním písomnej reklamácie na e-mailovú adresu Dodávateľa
      uvedenú v týchto VOP, a to v súlade so všeobecne záväznými
      právnymi predpismi.

    2. Dodávateľ
      je povinný vybaviť reklamáciu a Objednávateľa písomne
      (elektronicky, poštou) vyrozumieť o výsledku vybavenia
      reklamácie do tridsiatich (30) kalendárnych dní odo dňa
      obdržania/prijatia písomnej reklamácie.

    3. Na
      reklamáciu tovaru sa vzťahujú ustanovenia Občianskeho
      zákonníka, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v
      platnom znení a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa
      pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
      uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
      priestorov predávajúceho v platnom znení.

    4. Postupy
      upravené v tomto článku sa primerane vzťahujú aj na podanie
      sťažnosti alebo podnetu zo strany Objednávateľa.

    5. Poskytovateľ
      nezodpovedá za bezchybné fungovanie Webstránky, Portálu alebo
      za rýchlosť internetového pripojenia a takisto za to neposkytuje
      žiadnu záruku.

    6. Zodpovednosť
      Dodávateľa voči Objednávateľovi v prípadoch prerušenia alebo
      obmedzenia poskytovania služby z dôvodov na strane Dodávateľa
      je obmedzená len na zodpovednosť obnoviť poskytovanie služby.
      Túto povinnosť Dodávateľ nemá v prípade úplného zastavenia
      poskytovania služby.

    7. Objednávateľ
      berie na vedomie, že Dodávateľ nenesie zodpovednosť za
      akúkoľvek vzniknutú škodu spôsobenú postupom Objednávateľa
      na základe informácií, ktoré sú obsahom akejkoľvek služby
      a/alebo tovaru ponúkaných Dodávateľom a zakúpených
      Objednávateľom, nakoľko Dodávateľ nemá dosah na kontrolu
      celého postupu, ktorý Objednávateľ zvolil na základe
      poskytnutých informácií.

    8. Objednávateľ
      zároveň berie na vedomie, že informácie, ktoré sú obsahom
      služby a/alebo tovaru, majú výlučne informatívny a vzdelávací
      charakter, a nie sú alternatívou k odbornému poradenstvu
      poskytovanému osobne na základe poskytnutia všetkých
      relevantných podkladov k danému prípadu.

    9. Webstránka
      môže byť aktualizovaná a/alebo Portál zmenený bez
      predchádzajúceho upozornenia a služby a tovary môžu byť
      kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmenené.

    10. Dodávateľ
      nezodpovedá za škody spôsobené vyššou mocou ako napr.
      havárie, živelné pohromy, výpadky elektrickej energie, krízové
      situácie, epidémie, brannej pohotovosti štátu a iných
      okolností mimo kontrolu Dodávateľa, alebo ktoré sú okolnosťami
      vylučujúcimi zodpovednosť podľa všeobecne záväzných
      predpisov.


  1. Práva
    duševného vlastníctva


    1. Všetky
      texty, obrázky, grafika, videá a ďalšie časti obsahu ako aj
      služby, produkty a (elektronický) obsah, ktoré sú zobrazované
      a/alebo ponúkané na Webstránke a/alebo na inom mieste mieste
      Dodávateľom,

      dielami, ktoré sú chránené podľa zákona č. 185/2015 Z. z.
      Autorský zákon v znení neskorších predpisov. Tieto diela
      alebo ich súčasti je možné použiť len so súhlasom autora.
      Akékoľvek šírenie alebo poskytovanie diela tretím osobám bez
      súhlasu autora je zakázané a bude striktne vymáhané súdnou
      cestou. V prípade porušenia zákazu je Objednávateľ povinný
      uhradiť účastnícky poplatok za každé jedno prihlásenie
      neoprávnenou osobou a nahradiť vzniknutú škodu.


  1. Reprodukcia,
    prenos, sprístupňovanie, kopírovanie, šírenie alebo ukladanie
    častí alebo celého obsahu diela v akejkoľvek forme alebo
    poskytnutie licencie alebo sublicencie iným subjektom alebo tretej
    osobe, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Dodávateľa, sú
    zakázané. Žiadna časť diela nesmie byť publikovaná a šírená
    žiadnym spôsobom a v žiadnej podobe bez písomného povolenia
    autora. Počas konania kurzov, webinárov, on-line poradenstva a
    iných online služieb a/alebo osobných konzultácií, je prísne
    zakázané zhotovovať akékoľvek audiovizuálne záznamy. Všetky
    použité názvy, značky a označenia sú alebo môžu byť
    ochrannými známkami ich oprávnených vlastníkov. Autor si
    vyhradzuje všetky práva vyplývajúce zo zákona č. 185/2015 Z.
    z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov a z
    ostatných právnych predpisov platných na území SR a EÚ.

  2. V
    prípade, ak Objednávateľ poruší alebo ohrozí autorské práva,
    je povinný uhradiť Poskytovateľovi tiež nemajetkovú ujmu v
    peniazoch, poskytnúť mu primerané zadosťučinenie, nahradiť
    škodu (vrátane ušlého zisku) a vydať mu bezdôvodné
    obohatenie



  1. Osobné
    údaje a ich ochrana


    1. Dodávateľ spracúva osobné
      údaje v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a
      Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb
      pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto
      údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné
      nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „
      GDPR“).
      Informácie o spracúvaní osobných údajov, o Vašich
      právach ako aj všetky ďalšie informácie týkajúce sa ochrany
      osobných údajov, je možné nájsť na Webstránke.



  1. Doručovanie


    1. Zmluvné
      strany sa dohodli, že si všetku písomnú korešpondenciu budú
      vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.

    2. Objednávateľ
      doručuje Dodávateľovi korešpondenciu na emailovú adresu
      uvedenú v týchto VOP. Dodávateľ doručuje Objednávateľovi
      korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho
      objednávke, v Zmluve a/alebo ktorú Objednávateľ poskytol
      Dodávateľovi iným spôsobom.

    3. V
      prípade, ak Dodávateľ vyžaduje potvrdenie prijatia
      korešpondencie, je Objednávateľ povinný obratom Dodávateľovi
      potvrdenie o prijatí zaslať.

    4. Objednávateľ
      je povinný a zaväzuje sa udržiavať svoju e-mailovú adresu
      určenú na doručovanie korešpondencie v stave spôsobilom na
      riadne a včasné doručenie, v opačnom prípade sa všetka
      korešpondencia považuje za doručenú 5-tim dňom od jej
      odoslania Dodávateľom na e-mailovú adresu Objednávateľa.



  1. Záverečné
    ustanovenia


    1. Právne
      vzťahy Dodávateľa so Spotrebiteľom výslovne neupravené týmito
      VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 40/1964 Zb.,
      Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi predpismi

    2. Právne
      vzťahy Dodávateľom s Objednávateľom, ktorým je Podnikateľ,
      výslovne neupravené týmito VOP ani Zmluvou medzi Dodávateľom
      a Objednávateľom (Podnikateľom) sa riadia príslušnými
      ustanoveniami zák. č 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v
      znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi. V
      prípade akýchkoľvek rozdielov medzi VOP a individuálnou
      Zmluvou, má prednosť text Zmluvy.

    3. Objednávateľom,
      ktorým je Podnikateľ, odoslaním objednávky vyjadruje, že si
      tieto VOP riadne prečítal a s ich znením súhlasí.

    4. Objednávateľ
      sa pred zahájením akéhokoľvek sporu a/alebo konania proti
      Dodávateľovi pokúsi o zmierlivé vyriešenie
      situácie/problému s Dodávateľom.

    5. Objednávateľ
      – Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie
      alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona
      č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení
      spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých
      zákonov v platnom znení. Príslušným subjektom na
      alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská
      obchodná inšpekcia
      (
      http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi)
      alebo iný príslušný subjekt zapísaný v zozname
      subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom
      hospodárstva SR (zoznam je dostupný na stránke
      http://www.mhsr.sk).
      Spotrebiteľ má oprávnenie na výber subjektu v zmysle
      predchádzajúcej vety podľa vlastného uváženia.
      Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
      Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne
      riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu
      pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej
      stránke
      ec.europa.eu/consumers/odr/

    6. Európske
      Spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské
      nivy 44/A 827 15, Bratislava 212 Slovenská republika, internetová
      adresa: https://esc-sr.sk/ je
      kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady
      (EÚ) č. 524/2013 zo 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských
      sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice
      2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov
      on-line).

    7. Kontaktnou
      e-mailovou adresou Dodávateľa je

      eva
      @evafabianova.sk

    8. Tieto
      VOP sú platné a účinné od 2.2.2022

    9. Dodávateľ
      si vyhradzuje právo zmeniť tieto VOP bez predchádzajúceho
      upozornenia a súhlasu Objednávateľa. Týmto nie je dotknuté
      znenie VOP, ktoré bolo platné a účinné v čase
      uzatvorenia Zmluvy.

    10. Objednávateľ
      nie je bez predchádzajúceho písomného súhlasu Dodávateľa
      oprávnený postúpiť akékoľvek práva a/alebo pohľadávky zo
      Zmluvy a/alebo z týchto VOP.

    11. V
      prípade, ak je Zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek
      jej zmena musí mať písomnú formu.

    12. Zmluvné
      strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná
      najmä vo forme e-mailových správ a prostredníctvom
      listových zásielok.

    13. Na
      všetky právne vzťahy vzniknuté medzi Dodávateľom
      a Objednávateľom, ako aj na všetky vzťahy súvisiace
      s týmito VOP, sa aplikujú príslušné právne predpisy
      Slovenskej republiky.

    14. Na
      riešenie akýchkoľvek sporov vzniknutých medzi Dodávateľom a
      Objednávateľom v súvislosti s týmito VOP a Zmluvou sú
      príslušné výlučne súdy Slovenskej republiky.

Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa uzavretia zmluvy.

1.Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením listom zaslaným poštou na adresu Mgr. Eva Fabianová, Beethovenova 449/3, 949 11 Nitra alebo mailom na eva@evafabianova.sk. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali. Nájdete ho aj ako prílohu tohto dokumentu.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2.Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.

3.Zašlite nám tovar späť najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Zodpovedáme iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

4.Ak ste požiadali o začatie poskytovania služieb počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenia do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy, pričom rozdiel ceny sa počíta ako cena balíku mínus aktuálna cena jednorazovej konzultácie x (násobok) počet vyčerpaných konzultácií. Po dodaní konzultácií nie je možné odstúpenie od zmluvy.














Príloha:

Vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy


Komu: Mgr. Eva Fabianová, Beethovenova 449/3, 949 11 Nitra, eva@evafabianova.sk


Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby* : …………..


Dátum objednania/dátum prijatia* …………..


Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..


Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* …………..


Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) …………..


Dátum …………..




* Nehodiace sa prečiarknite.


Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.